bijzonder wonen etten-leur

Financiële verantwoording

2021

Het jaar 2021 laat een zeer mooi resultaat zien, resulterend in een goede liquiditeit als gevolg van ontvangsten van vele donaties en nog lage kosten. De lage kosten zijn het gevolg van het feit dat de bouw van het appartementencomplex waarin ons initiatief gehuisvest gaat worden nog in volle aanbouw is.

Medio 2022 daartegenover wordt de bouw opgeleverd en kunnen onze bewoners hun intrek nemen in hun individuele appartementen. Tevens zal dan de zorgverlening gaan starten en de gemeenschappelijke ruimte beschikbaar komen en ingericht gaan worden. Al met al een spannend jaar, waar wij met vol vertrouwen naar uitzien.

Download hier het financieel jaarverslag 2021

Het financieel jaarverslag over 2021 is nu beschikbaar.

2019 – 2020

Medio 2019 hebben de ouders een financiële bijdrage geleverd waardoor er liquiditeit is ontstaan voor de eerste aanloopkosten. De stichting is met behulp van een professional fondsen aan het werven om de inrichtingskosten voor het toekomstige wooncomplex te kunnen betalen.

Stichting Woonkompas Etten-Leur heeft sinds 2 januari 2020 een ANBI status.

Download hier het financieel jaarverslag 2019 - 2020

Het eerste financieel jaarverslag over de tweede helft van 2019 én het hele jaar 2020 is nu beschikbaar.

Scroll naar boven